Bliv medlem af Arkitektforeningen

Ansættelsessted
Samtykke

Købsbetingelser
Når du handler på arkitektforeningen.dk, går din bestilling til Akademisk Arkitektforening, Åbenrå 34, 1124 København K, som behandler alle bestillinger.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK).
Medlemskab i en standsforening er ikke momsbelagt. Akademisk Arkitektforening er fritaget for indsendelse af momsregnskab, og vi kan derfor ikke fratrække købsmoms. Det er derfor heller ikke aktuelt at udspecificere salgsmoms, for denne kan alligevel ikke fratrækkes for vores medlemmer.

Betalingsbetingelser
Betaling sker via betalingskort (Dankort / VISA-Dankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro, VISA); betaling sker krypteret og formidles af QuickPay. Vi opkræver ikke gebyr for benyttelse af betalingskort. Ved køb af medlemskab reserveres betalingen på dit betalingskort, men opkræves først når vi har godkendt medlemskabet (i praksis: når vi har sikret os, at du din arkitektuddannelse er EU-anerkendt iht. EU-direktiv 2005/36/EF), eller har konstateret, at der ikke er tale om misbrug af vores system.

Levering
Vi behandler din ansøgning om medlemskab inden for en uge. Når du er optaget som medlem, modtager du en e-mail med flere informationer om dit medlemskab. Vi tager forbehold for længere ekspeditionstid i forbindelse med ferieperioder, sygdom blandt personalet og lignende forhold.

Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret ved køb af medlemskab.

Opsigelse
Opsigelse af medlemskab skal oplyses til Arkitektforeningen pr. brev eller e-mail. Opsigelse kan kun ske med mindst én måneds varsel til udtræden ved kvartalets slutning og skal ske skriftligt til foreningen.

Opbevaring og anvendelse af data
Alle personoplysninger (navn, adresse, cpr-nr., e-mail, oplysninger om uddannelsesniveau og -sted og faglige interesser) behandles fortroligt og i henhold til persondataloven.

Arkitektforeningen indestår for at have iværksat de nødvendige tekniske, praktiske og organisatoriske foranstaltninger mod, at person- og betalingsoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller kommer uvedkommende til kundskab.

Oplysningerne vil aldrig blive viderebragt eller solgt til tredjepart.

Kreditkortinformationer håndteres af QuickPay og Nets, og oplysningerne registreres eller opbevares ikke i Arkitektforeningens system.

Nyhedsbreve og mails
For at holde vores medlemmer opdateret, sender vi e-mails/ nyhedsbrev ud hver uge. Du kan til enhver tid framelde dig e-mails/ nyhedsbrevet ved at klikke på linket i hvert enkelt nyhedsbrev eller sende en e-mail til mail@arkitektforeningen.dk eller ringe til os på telefon 3085 9000.

Visning af profil på arkitektforeningen.dk
Arkitektforeningen viser medlemmernes profil på hjemmesiden under ”Find en arkitekt”.
Offentliggørelsen tjener det formål at markedsføre medlemmernes status som arkitekt MAA. Med udgangspunkt i at 1) omverdenen skal have mulighed for at få verificeret om en arkitekt er medlem og 2) at medlemmerne skal kunne finde hinanden, kan du finde kontaktoplysninger (adresse og mail) på medlemmerne Hvis du ikke ønsker, at andre skal kunne finde dig på Arkitektforeningens hjemmeside, kan du til enhver tid bede om at få skjult din MAA-profil ved at sende en mail til mail@arkitektforeningen.dk.

I Arkitekten oplyser vi desuden dit navn og din fødselsdag, når du fylder rundt. Hvis du ikke ønsker at blive nævnt her, kan du under din profil på Arkitektforeningens hjemmeside angive dette, alternativt kan du oplyse det til Arkitektforeningen ved at sende en mail til mail@arkitektforeningen.dk.

Akademisk Arkitektforening
Åbenrå 34